použití:
- jako druhý nebo třetí filtr
- na písčité nebo tvrdé suché tratě s velmi jemným prachem
- ve velmi mokrých podmínkách, kde omezuje vstup vody do sání
jak na to:
- navléká se přes hlavní filtr jako druhý, nebo dokonce třetí filtr (hlavní, pěnový prachový a tento).
Tím, že se tento filtr neošetřuje olejem, ale navléká se suchý, tak na něm díky vibracím a rázům většina prachu a písku neulpí a funguje to jako průmyslový vysavač s nuceným vyklepáváním.
doporučení:
- každý správný mechanik musí po nasazení těchto přídavných filtrů vyzkoušet stroj na správné seřízení směsi (poměr palivo - vzduch).
- po každém závodě je nutné zkontrolovat všechny filtry bez ohledu na to, kolik jich je použito
- enduro jezdec na Paříži-Dakar potřebuje odlišnou filtraci vzduchu než juniorský jezdec, který jede závod jen na 10 minut.
Oba tyto filtry se standardně dodávají ve dvou velikostech.
Menší je vhodný pro všechny RM, YZ, KX.
Větší pro CRF, KTM.
Na zvláštní objednávku lze dodat individuální velikosti (autocross, sidecarcross, minibike apod.)
Váš stroj uveďte do poznámky ve Vaší objednávce nebo nás kontaktujte.