Popis:
Výborná čtyřkolka pro lehkou práci i výlety. Je navržena jako lehký užitkový model s důrazem na jednoduchost konstrukce a snadnost použití obvyklou u rekreačních čtyřkolek. Díky této koncepci jí snadno mohou používat jak zkušení jezdci, tak začínající "výletníci" nebo dokonce i odrostlejší děti. Hammer 200 má i EU silniční homologaci pro použití na veřejných komunikacích!
Čtyřkolka má v základní výbavě praktické přední i zadní nosiče, přední naviják, tažné zařízení a je tak i přes své zařazení do kategorie lehkých užitkových čtyřkolek připravena pro lehkou práci v lese, na chalupách či farmách. Jednoduché ovládání, promyšlená ergonomie, kompaktní rozměry a stabilita jsou další trumfy této lehké užitkové čtyřkolky, která vás překvapí svými příjemnými jízdními vlastnostmi. Přestože jde o lehkou užitkovou čtyřkolku s pohonem zadních kol, je její design navržen v líbivém "sportovně-užitkovém" stylu.
Sportovní design čtyřkolky je podpořen i použitým, v dané kategorii silným, dynamickým motorem s velmi příznivou spotřebou. Motor je vybavený spolehlivým elektrickým startérem a automatickou bezúdržbovou převodovkou, o pohon zadních kol se stará kvalitní řetěz. Převodovka samozřejmě disponuje i snadno řaditelným zpětným chodem. Stroj je vybaven plnohodnotnými podlahovými stupačkami pro optimální bezpečnost a ochranu nohou před nečistotami.
Díky své unikátní kombinaci užitné hodnoty, kvality zpracování a velmi příznivé ceny se řadí mezi nejdostupnější lehké užitkové čtyřkolky na trhu.
Standardní záruka tohoto stroje je v trvání dvou let a vztahuje se na veškeré vady materiálu, nebo výrobní vady. Kvalifikovaný servis, dodávky náhradních dílů a technická podpora na území ČR a SR jsou samozřejmostí.
Motor:
- Motor: Loncin LX162FMK-2, čtyřtaktní jednoválec chlazený vzduchem, SOHC
- Objem motoru: 176ccm
- Výkon motoru: 9kW / 8000rpm
- Kroutící moment: 13N.m/6000rpm
- Kompresní poměr: 9.5:1
- Vrtání x zdvih: 62x58.4mm
- Startování: Elektrickým startérem
- Palivo : Natural 95
- Standartní karburátor
Hnací systém:
- Pohon: 2x4 (pohon pouze zadních kol)
- Převodovka: automatická – CVT variátor se zpátečkou F/N/R
- Koncový převod: řetězem
Podvozek:
- Tlumiče: přední i zadní olejové
- Brzdy: přední i zadní hydraulické kotoučové
- Ráfky: ocelové 10“
- Přední pneumatiky: 21x7-10“
- Zadní pneumatiky: 22x10-10“
Ostatní:
- Max. rychlost: cca 60km/h (záleží na váze jezdce a terénu)
- Přední světla: LED
- Objem palivové nádrže: 9.7l
- Tažné zařízení
Rozměry a hmotnosti:
- Celková délka: 1760mm
- Celková šířka: 1040mm
- Celková výška: 1120mm
- Rozvor: 1150mm
- Výška sedla: 860mm
- Váha čtyřkolky bez náplní: 197kg
Legislativa a schválení:
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ – ZPŮSOBY ZASLÁNÍ:
1. Zaslání v částečně rozebraném stavu:
Stroj Vám pošleme pouze po platbě předem na náš účet – platí se pouze cena stroje, dodání je zdarma! (minimální částka předem je 50% z ceny stroje – z účetního hlediska jsme vděční za platbu 100% částky).
Při posílání je stroj v přepravní konstrukci a je částečně rozebraný! Je nutné si jej smontovat, mít doma aspoň základní nářadí, vybavení a nějaké zkušenosti s trochou zručnosti.
Zaslání na Slovensko si zákazník vždy platí – cenu Vám sdělíme na základě Vaší adresy. V případě zájmu nám ji prosím sdělte e-mailem.
2. Lepší řešení je osobní odběr u nás na prodejně, kdy si převezmete stroj složený, funkční a vyzkoušený. Vše Vám ukážeme, vysvětlíme, pomůžeme naložit a můžete vyrazit domů. Ovšem i tak je nutné provézt platbu předem v minimální výši 50% z ceny stroje (jednodušší je platit plnou cenu předem) a při převzetí v hotovosti doplatit zbytek (doplatek nelze platit kartou).
3. Nabízíme i možnost dovozu Vámi vybraného stroje k Vám domů naším řidičem a naším autem:
Stroj Vám přivezeme smontovaný, seřízený a vyzkoušený. Podmínka dovozu je platba plné ceny stroje předem plus náklady na dodání - ty Vám rádi sdělíme předem po telefonické nebo e-mailové domluvě - cena se odvíjí od vzdálenosti, ale i podle konkrétního stroje. V případě zájmu nás kontaktujte.